مقررات فروش و خدمات گارانتی اینترنتی موب استور

 

  • موارد ابطال گارانتی:

  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی و یا نرم افزاری) بطوریکه مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد، همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت نامه.
  • نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اوریجینال، برنامه های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی گردد..
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتور و کابل های متفرقه
  • موارد خارج از تعهدات شرکت

  • استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت.
  • خرابی پیکسل تا پنج عدد بر اساس جداول استاندارد ارائه شده توسط کارخانه سازنده (مندرج در سایت کارخانه سازنده).
  • ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.
  • کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
  • بازیابی رمز عبور Apple ID / Google ID
  • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه میباشد.
  • هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه ها و …. شامل هزینه خواهد بود.
  • توضیحات ضروری

  • خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
  • نظر کارشناسان موب استور مبنی بر پذیرش گارانتی لازم اتباع می باشد و نظر سلیقه ای و غیر فاقد اعتبار می باشد
  • پذیرش دستگاه شما دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد.
  • اگر موقع پذیرش گزینهFind My iPhone گوشی شما روشن میباشد. حتما آنرا خاموش نمایید.
  • به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
  • چنانچه در پی درخواست مشتری گوشی تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش قوانین و مقررات سایت موب استور می‌باشد.

(هدف ما رضایت خاطر شما در خرید هرچه بهتر و ایجاد حس اطمینان و آرامش در دیدار اول است)

  • تمامی سفارشات بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز بعدی ثبت خواهند شد.
  • زمان پاسخ گویی پشتیبانی : شنبه تا چهارشنبه ۱۰_۱۸ و پنج شنبه ۱۰-۱۳  به جز ایام تعطیل می باشد .
  •  انتخاب موب استور به جهت خرید اعتباری کالا به وسیله سایت های تامین اعتبار (لندو و والتا و وامسی و…)  توسط خریدار به منزله تایید و پذیرش تمامی قوانین و مقررات سایت موب استور می باشد.
  • در خرید اعتباری خریدار توسط سایت های واسط اعتبار دهنده (لندو و والتا و وامسی و …)  ، موب استور هیچ تعهدی نسبت به ثبت و ارسال کالا  قبل از دریافت مبلغ اعتبار خریدار از شرکت های مذکور را نداشته و نوسانات قیمتی بازه دریافت اعتبار خریدار  تا دریافت مبلغ اعتبار خریدار به حساب موب استور برعهده خود خریدار می باشد.
  • دریافت کد و اعتبار از شرکت های فوق برای خرید از موب استور به منزله پذیرش تمامی قوانین سایت موب استور می باشد.
  • ثبت سفارش و ارسال کالا برای خرید های اعتباری فقط همان روز تسویه وجه اعتبار از سایت های فوق به حساب موب استور با هماهنگی موب استور با خریدار انجام می شود و پرداخت ماوتفاوت قیمت کالا را یا از طریق سایت یا با حواله نقدی امکان پذیر می باشد (پشتیبانی 09114164617 ) و قیمت تمام شده کالا همان روز دریافت وجه می باشد  و امکان خرید فراهم می شود.
  • در خرید اعتباری و عادی بعد از ثبت سفارش و دریافت کد به هیچ عنوان امکان تغییر سفارش و آدرس و شماره تماس سفارش دهنده نمی باشد.
  • در خرید اعتباری و عادی به هیچ عنوان بعد ثبت سفارش و انجام پرداختی ها امکان استرداد وجه و لغو خرید نمی باشد لطفاً در سفارش خود دقت فرمائید.
  • زمان ارسال و تامین کالا در خرید اعتباری و عادی متغیر و بستگی به محدودیت های تامین کننده دارد ، تاخیر ارسال امکان لغو و تغییر سفارش و حق اعتراض و شکایت و  استرداد وجه  را فراهم نمی کند.
  • کد های تخفیف و خرید اعتباری از درگاه های موب استور تنها با تایید موب استور ارزش قانونی دارد  و موب استور باید پاسخ گو باشد در صورت عدم تایید توسط موب استور ، موب استور هیچ مسئولیتی برای ارسال و تامین کالا ندارد.
  • سفارشات عادی(غیر اعتباری) بعد از تامین کالا نهایتاً طی 7 روز کاری به دست خریدار میرسد.
  • موب استور موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
  • موب استور موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقاً مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
  • در موب استور، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی موب استور، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
  •  کالاهای دست دوم بعد از سفارش در صورت برابر بودن مشخصات سفارش داده شده و ارسال شده، به هیچ وجه مرجوع نخواهند شد و وجه عودت داده نخواهد شد.
  • سفارش و خرید کالاهای دست دوم به منزله تایید و پذیرش قیمت اعلام شده در سایت می باشد و بعد از سفارش و خرید به هیچ عنوان امکان عودت وجه و مرجوع کردن کالا نمی باشد.
  • در صورت بازکردن کالای کارکرده توسط سایر فروشگاه ها ، موب استور به هیچ عنوان کالا را مرجوع نمیکند .
  •  کد فعال سازی دستگاه کارکرد و گارانتی بین الملل  نهایتاً طی 7 روز کاری به شماره ثبت شده هنگام خرید ارسال میشود و امکان تغییر شماره به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.
  •  تمامی مسئولیت رجیستری کالا های کارکرده و بین الملل برعهده موب استور می باشد.
  • هنگام خرید نهایت دقت خود را در مشخصات کالا انجام دهید ، در صورت برار بودن مشخصات کالای سفارش گرفته شده با کالای دریافت شده توسط خریدار ، کالا به هیچ عنوان مرجوع نخواهد شد.
  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر محصول و روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  • موب استور بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید.
  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط موب استور قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی موب استور کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید در صورت اعلام عدم آگاهی از مشخصات به هیچ عنوان سفارش مرجوع نمی شود و وجه مسترد نمی شود.
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که موب استور ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد به جز هزینه گارانتی ویژه موب استور آن هم تنها به درخواست مشتری.
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را به واتس اپ پشتیبانی ارسال نمایید(09114164617) ، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط موب استور كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمناً مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.
  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت موب استور می‌باشد.
  • مسئولیت تاخیر و خسارت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. موب استور نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
  • در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به موب استور اطلاع داده شود تا موب استور بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد (بعد از گذشت ۲۴ ساعت هیچ مسئولیتی متوجه موب استور نمی باشد).
  • خریدار موظف است فوراً پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به موب استور اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری  موب استور مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت  موب استور داشته باشد آن را به پشتیبانی موب استور اعلام نماید، در صورت تاخیر ۲۴ ساعته در اعلام مغایرت مشخصات موب استور مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه موب استور قرار گرفته باشد) پس از برگشت به موب استور مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان موب استور، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود و در صورت رد اشکال فنی کالا ب ای مشتری ارسال می شود.
  • در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی سخت افزاری و نرم افزاری باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان موب استور بررسی و یا تعمیر شود، موب استور مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
  • موب استور تنها عامل فروش کالا می باشد و بعد از خرید کالا نات اکتیو و اکتیو با گارانتی شرکتی ایرانی و گارانتی بین الملل هیچ مسئولیتی از قبال معیوب بودن کالا ندارد و همان شرکت گارانتی کننده مسئول می باشد.
  • در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید موب استور از پس گرفتن آن كالا معذور است.
  • چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزه موب استور قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف ۷ روز از زمان دریافت آن را به موب استور عودت دهد هزینه عودت آن بر عهده موب استور خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به آدرس موب استور عودت داده و وجه آن‌ را پس از کسر خسارت مرجوعی و هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به  موب استور در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.
  • در صورت وجود اشکال در کالا  برای عودت کالا خریدار موظف است ابتدا مالکیت کالا را به موب استور انتقال داده و  کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس موب استور ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و موب استور از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
  •  در موب استور قیمت گوشی ها جهت تنظیم بازار در حداقل ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل از موب استور وجود ندارد.  سفارشهایی که به صورت متعدد و تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو شده و وجه به حساب پرداخت کننده بازگردانده خواهد شد.
  • در صورت لغو سفارش، موب  استور ۷ روز کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است( این قانون مربوط به خرید اعتباری نمیشود و زمان عودت وجه در خرید اعتباری منوط به فراهم بودن شرایط پرداخت می باشد
  • خرید آنلاین از موب استور تنها از طریق سایت www.mobstore.ir امکان پذیر است. فعالیت موب استور در اینستاگرام تنها با اکانت های  mobstoreir@ می‌باشد. همچنین موب استور در  واتس اپ  با شماره 09114164617 نیز فعالیت دارد.  لطفا موب استور  را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند موب استور پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • تمامی قوانین فوق برای رضایت خاطر شما تدوین شده است و اولویت ما شما مشتری گرامی هستید.